На дърво за огрев се появи... светец

 Тълпи се стичат към дома на баба Мария, където станало чудото..

От няколко дни към къщата на пенсионерка от село Кайнарджа се стичат тълпи. Причината?

Върху дърво за огрев изведнъж се появил образ на... светец, някои дори го оприличават с Исус.
Мария Прахова стигнала случайно до откритието, което сега е атракцията на селото, докато един ден вземала от дървата за огрев. "И изведнъж така се вгледах и видях човешки образ. И накарах едно момче да погледне и той - да не би фантазията ми нещо да ми се е развинтила, мозъка нещо...И той каза същото нещо - че вижда човешки образ."

Хората в Кайнарджа си спомнят и други подобни случки. „Аз бях много малка, когато на един прозорец казаха, че излязла света Богородица, ходила съм там да гледам", споделя Маринка Станева.
След като се разчуло за странното дърво, десетки хора идват в дома на баба Мария. „Да се надяваме, че това е нещо, което ще допринесе за община Кайнарджа, за жителите", каза кметът Любен Сивев. А бедната община наистина има нужда от чудо - официалната безработица тук е 30%, а неофициалната - над 80.

Няма коментари: