Нана призна, че е клептоманка


Телевизионната водеща сподели публично, че страшно обича, когато пътува в чужбина, да "си открадне по нещичко", което да й остане за спомен. Последните "трофеи", с които се е сдобила, са бирена чаша и рибка.


"Няколко часа преди да открадна тази чаша от Барселона, мен ме обраха. С Джон бяхме на улицата със заведенията, където ми откраднаха цялата чанта и той, за да ми подобри настроението, ме заведе да ядем стекове и да пием бира.


Една чаша бира струваше феноменалните 8-10 евро. Аз естествено се възмутих от цената и започнахме да се шегуваме, със съседната маса, че явно в цената на бирата влиза и чашата. Два часа по-късно след много изпити бири и бесни на цената, си тръгнахме с две чаши, като едната е моята” – разказа Нана.


Декоративната рибка пък тя задигнала от Бахамите.


"Страшно много ми хареса и в крайна сметка си я свих” – похвали се тя, съобщи HotNews.bg.

Няма коментари: