Богаташи напират за "Биг брадър"

hotnews.bg

Пловдивски богаташи напират да участват в семейния "Биг брадър", чийто екип от четвъртък се е настанил под тепетата, пише "Труд". Скаутите на шоуто пристигнаха още преди седмица и обикаляха заведения, клубове, МОЛ-ове, ходиха дори и на литературни четения, за да издирят интересни семейства.


"Доста заможни хора искат да влязат. Един от кандидатите е бизнесмен с 200 000 лв. месечен доказан доход. Екипът ни покани друг мъж на около 40 години със съпруга и малко дете. Той си призна, че богатството му е за над 15 млн. лева и се колебае дали да се запише, защото 3 месеца отсъствие ще се отрази на бизнеса му", разказва Александър Несторов от екипа на шоуто.


"Харесва ми да съм в центъра на събитията, обичам предизвикателствата. Нашата история е интересна - аз съм туркиня, а мъжът ми е българин, нещо като филма "Брак с чужденец", казва 20-годишната Наташа, певица. Съпругът й Боян е бивш футболист, занимава се с търговия с автомобили. Имат брак и тримесечно момиченце Димана.



39-годишният Димитър и съпругата му Ева на 53 г. от Пловдив пристигнаха на кастинга облечени изцяло в лилаво. С тях бе и двегодишната им дъщеричка Рая. "Ние сме си домашари, ако влезем, ще ни е добре", не крие Ева. Бившият директор на кърджалийския театър Орхан и неговата съпруга Лариса, художник-постановчик, също бяха сред кандидатите. С тях бе и 18-годишният им син Айдан. "Дойдохме заради сина, който иска да учи в Англия китайска лингвистика. Трябват пари да го издържаме", казва Орхан.


Няма коментари: